پایان مهلت تبلیغات نامزدهای انتخابات در ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه (۷ تیر ۱۴۰۳) مشهد کانون انتخابات در آخرین روز تبلیغات ریاست‌جمهوری + فیلم پیش بینی انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ براساس نظرسنجی ایسپا (۶تیر ۱۴۰۳) تقدیر شورای‌عالی اجماع نیروهای انقلاب از قاضی‌زاده هاشمی نامه قاضی‌زاده هاشمی به خانواده شهید رئیسی: باید از شهید مظلوم‌مان دفاع کنیم پورمحمدی: مشارکت بالا به رفع تحریم کمک می‌کند | برای روش مصرف انرژی رفراندوم بگذاریم قاضی‌زاده‌هاشمی انصراف داد (۶ تیر ۱۴۰۳) سپاه امام‌رضا(ع) مردم را به شرکت در انتخابات دعوت کرد هشدار سازمان ملل: گسترش جنگ به لبنان به طور بالقوه آخرالزمانی است مخبر در گفت‌وگو با پوتین: روابط راهبردی تهران-مسکو غیر قابل تغییر است نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری تا چه زمانی می‌توانند انصراف دهند؟ جزئیاتی از موشک هایپرسونیک جدید نیروهای مسلح یمن (۶ تیر ۱۴۰۳) زاکانی در برنامه «بدون تعارف»: آمدم که به دهه ۹۰ برنگردیم + فیلم عملیات مشترک نیروهای مسلح یمن و مقاومت عراق | کشتی رژیم صهیونیستی در بندر حیفا هدف قرار گرفت حمله موشکی مقاومت فلسطین به شهرک صهیونیست‌نشین «العین الثالثه» کاخ سفید: کمک‌های نظامی به تل آویو ادامه دارد اطلاعیه شماره ۶ ستاد انتخابات کشور درباره حضور نماینده کاندیدا‌ها در شعب اخذ رأی‌ قالیباف در اجتماع هواداران خود در مشهد: کشور تاب اختلاف و دعوا و بهانه جویی ندارد| ما سیاست بلدیم، اما کار‌های خلاف انجام نمی‌دهیم+ فیلم و عکس (۶ تیرماه ۱۴۰۳) وعده‌های نامزدهای ریاست‌جمهوری برای بهبود رفاه اجتماعی چیست؟
سرخط خبرها

شهید رئیسی در برابر دشمنان و منافقین یک عنصر پولادین و راسخ بود

  • کد خبر: ۲۲۹۸۶۳
  • ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۹
شهید رئیسی در برابر دشمنان و منافقین یک عنصر پولادین و راسخ بود
فرمانده گروه ۴۴۴ مهندسی رزمی گفت: شهید آیت‌الله رییسی در برابر دشمنان، منافقین، استکبار و صهیونیست‌ها یک عنصر پولادین و راسخ بود.

امیر سرتیپ دوم احمد اکبری در گفتگو با شهرآرانیوز ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و ملت ایران خاطرنشان کرد: شهادت این خادم مردم و این شهید جمهور و دوستدار اهل بیت(ع) و ولایت در تاریخ ایران اسلامی به نام شهید خدمت ماندگار خواهد شد.

وی، منش اخلاقی و اقتدار انقلابی و اعتقاد راسخ به مبانی انقلاب را از دیگر ویژگی‌های ممتاز شهید آیت‌الله رئیسی برشمرد و گفت: شهید آیت‌الله رییسی چهره‌ای بین‌المللی و نماد صلح و برابری در میان امت اسلامی و در برابر دشمنان، منافقین، استکبار و صهیونیست‌ها یک عنصر پولادین و راسخ بود.

فرمانده گروه ۴۴۴ مهندسی رزمی و پدافند غیرعامل شال شرق نزاجا با بیان اینکه رهبر انقلاب در پیام تسلیتشان تعابیری همچون رئیس جمهور مردمی، با کفایت و پر تلاش را برای شهید آیت الله رئیسی به کار بردند، تصریح کرد: شهید آیت الله رئیسی خستگی نمی‌شناخت و خدمتگزاری صمیمی و مخلص و با ارزش برای ملت بود.

سرتیپ دوم اکبری با بیان اینکه شهید آیت الله رئیسی در راه خدمت به مردم برای رضای خدا تلاش شبانه روزی می‌کرد، گفت: ولی امر مسلمین تعبیر «عالم مجاهد» را برای ایشان به کار بردند که پاداش تلاش‌های ایشان است. اگر چه ظاهرا این عزیز را از دست دادیم، اما تاریخ نشان داده چنین اتفاقاتی در مسیر انقلاب خسارت نمی‌زند بلکه به مسیر این انقلاب شتاب و سرعت خواهد بخشید.

وی یادآور شد: انقلاب اسلامی، قائم به شخص نیست، از ابتدای انقلاب شخصیت‌های بزرگ و مهمی را از دست دادیم و چه بسا خون بسیاری از شهیدان به بارورتر شدن درخت پویای انقلاب کمک کرد تا امروز شاهد یک درخت تنومندی باشیم که جهان، قدرت و محبوبیت آن را در عرصه بین‌المللی پذیرفته است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->